کد خبر: ۸۶۰۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۲
زمانبندی جلسات معاملاتی از دوشنبه این هفته ۲۷ مرداد به صورت موقت تغییر می‌کند. در جلسه معاملاتی اول زمان پیش‌گشایش از ساعت ۸:۳۰ الی ۸:۴۵ و زمان انجام معاملات از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۱:۴۵ است.

معاملات بورس از روز دوشنبه شیفتی انجام می‌شودزمانبندی جلسات معاملاتی از دوشنبه این هفته ۲۷ مرداد به صورت موقت تغییر می‌کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، معاونت بازار شرکت بورس اعلام کرد: با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط شرکت مدیریت فناوری بورس تهران مبنی بر پرتراکنش بودن معاملات شرکت‌های برخی صنایع، به استناد مواد ۲ و ۳ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران و در راستای بهبود کارکرد سامانه معاملاتی، زمانبندی جدید جلسات معاملاتی صنایع در بورس تهران بصورت موقت از مورخ ۲۷ مرداد ۹۹ تغییر می‌کند.

 

براساس این گزارش در جلسه معاملاتی اول زمان پیش‌گشایش از ساعت ۳۰ : ۸ الی ۴۵ : ۸ و زمان انجام معاملات از ساعت ۴۵ : ۸ الی ۴۵ : ۱۱ است.

در این جلسه معاملاتی کلیه صنایع، به غیر از صنعت فلزات اساسی، صنعت شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی و صنعت فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله هستند.

در جلسه معاملاتی دوم زمان پیش‌گشایش از ساعت ۰۰ : ۱۲ الی ۱۵ : ۱۲ و زمان انجام معاملات از ساعت ۱۵ : ۱۲ الی ۱۵ : ۱۵ است.

گفتنی است در جلسه معاملاتی دوم صنایع فلزات اساسی، شرکتهای چند رشته‌ای صنعتی و فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای به همراه مشتقات مربوطه اعم از اختیار معامله و اختیار فروش تبعی قابل معامله می‌باشند.

شایان ذکر است که کلیه صندوقهای قابل معامله (ETF)، اوراق بهادار با درآمد ثابت و نیز معاملات تمامی نمادهای آتی سبد سهام در جلسه دوم معاملاتی قابل معامله خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: