کد خبر: ۸۵۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۷
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار بازنگری در فاصله حقوق پرداختی شاغلان و بازنشستگان در این وزارتخانه شد.

تذکر به حاجی میرزایی برای فاصله حقوق پرداختی شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورشبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خواستار بازنگری در فاصله موجود در حقوق پرداختی بازنشستگان و شاغلان وزارت آموزش و پرورش شد.

متن کامل نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: ضرورت بازنگری در میزان فاصله حقوق پرداختی شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش طبق قانون، ایجاد تبعیض و نارضایتی بین شاغلین و بازنشستگان با چه هدفی صورت می‌گیرد؟

بیشتر بخوانید: 

معلمان بازنشسته هم رتبه‌بندی می‌شوند؟

 

متن تذکر:

جناب آقای وزیر!

این روزها که عموم جامعه به خصوص فرهنگیان کشور از گرانی و تورم حاکم بر جامعه رنج می‌برند، ایجاد تبعیض بین شاغلین و بازنشستگان در افزایش فاصله حقوقی چه معنایی دارد؟ تحمل گرانی برای بازنشستگان آسانتر از تحمل تبعیض و بی‌عدالتی است. وقتی معلمی با حدود 4 میلیون تومان بازنشسته شده ولی می‌بیند همتراز ایشان که شاغل است بیش از 8 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند چه احساسی پیدا می‌کند؟ چرا با تصمیم‌گیری‌های نادرست موج نارضایتی در جامعه ایجاد می‌کنید؟ آیا هدف و انگیزه‌ای وجود دارد؟ لذا رفع این گونه مشکلات و رسیدگی به وضعیت حقوقی فرهنگیان بازنشسته مورد درخواست است.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: