کد خبر: ۸۵۹۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
تعداد بازدید: ۲۰۸۹
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار بازنگری در فاصله حقوق پرداختی شاغلان و بازنشستگان در این وزارتخانه شد.

تذکر به حاجی میرزایی برای فاصله حقوق پرداختی شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورشبه گزارش خبرداغ به نقل از افکارنیوز،حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در تذکری به محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش خواستار بازنگری در فاصله موجود در حقوق پرداختی بازنشستگان و شاغلان وزارت آموزش و پرورش شد.

متن کامل نماینده شاهین شهر به وزیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: ضرورت بازنگری در میزان فاصله حقوق پرداختی شاغلین و بازنشستگان آموزش و پرورش طبق قانون، ایجاد تبعیض و نارضایتی بین شاغلین و بازنشستگان با چه هدفی صورت می‌گیرد؟

بیشتر بخوانید: 

معلمان بازنشسته هم رتبه‌بندی می‌شوند؟

 

متن تذکر:

جناب آقای وزیر!

این روزها که عموم جامعه به خصوص فرهنگیان کشور از گرانی و تورم حاکم بر جامعه رنج می‌برند، ایجاد تبعیض بین شاغلین و بازنشستگان در افزایش فاصله حقوقی چه معنایی دارد؟ تحمل گرانی برای بازنشستگان آسانتر از تحمل تبعیض و بی‌عدالتی است. وقتی معلمی با حدود 4 میلیون تومان بازنشسته شده ولی می‌بیند همتراز ایشان که شاغل است بیش از 8 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند چه احساسی پیدا می‌کند؟ چرا با تصمیم‌گیری‌های نادرست موج نارضایتی در جامعه ایجاد می‌کنید؟ آیا هدف و انگیزه‌ای وجود دارد؟ لذا رفع این گونه مشکلات و رسیدگی به وضعیت حقوقی فرهنگیان بازنشسته مورد درخواست است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
0
باسلام وخدا قوت
افزایشی همسان سازی با شاغلان که 18 تیر تصویب کردند وزحمت هم کشیدند واسه مهر اجرا نمایید .وجدول گروه 20 گانه شغلی را هم در صفحه قرار دهید.تشکر داریم .
عارف
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
0
1
معلوم نیست چه کسی به داد نیروهای خدماتی می رسد که طی این سال ها نه افزایش حقوق و نه اعمال مدرک شامل شان شده است ولی درعوض تا نفسی داشتند از آنان کار کشیده اند و اگر اعتراض کردند صداشان فه و تأثیرشان کردند که شما خدماتی .... هستید و چه به سخن گفتن و افزایش حقوق و اعمال مدرک مگر شما ارزش انسانی دارید
احمد قاسمی دبیربازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
0
1
جناب نماینده ضمن تشکر از شما بابت این نطقتان مگر نشنیدی که وزیر فرمودند بازنشستگان دیگر زیر نظر ما نیستند بلکه وزیر تعاون و رفاه مسئول پیگیری افزایش حقوق آنان است به وزیر رفاه هم هیچ امیدی نداریم خدا ان شاالله خوارو ذلیلشان بکند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
0
0
درود وسلام بر نماینده شاهین شهر
فرشاد نیازی
United States
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
باسلام. تورا خدا فکری به حال نیروهای خدماتی هم بکنید .نه تبدیل وضعیت بهمان تعلق میگیره نه رتبه بندی.مگر ما سر سفره فرهنگیان نیستیم.
Ali
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
0
0
با سلام.نماینده محترمی ک می فرمایند شاغلی ۸میلیون حقوق میگیرد و بازنشسته ای ۴
بنده معلمم با ۲۷سال سابقه حقوقم سهو هشتصد تومنه به چهار هم نرسیده
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: