کد خبر: ۸۵۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۵
قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۲۰,۷۰۰ (بیست هزار و هفتصد تومان) اعلام شد که نسبت به روز پیش افزایش را تجربه کرد.

قیمت دلار، امروز ۱۵ مرداد ۹۹به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، قیمت خرید دلار آمریکا در صرافی بانک ملی امروز ۲۰,۷۰۰ (بیست هزار و هفتصد تومان) اعلام شد که نسبت به روز پیش افزایش را تجربه کرد.

بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا 20,700(بیست هزار و هفتصد تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا 22,500(بیست و دو هزار و پانصد تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو 24,500(بیست و چهار هزار و پانصد تومان) و قیمت فروش یورو 26,300(بیست و شش هزار و سیصد تومان) است.

بازار تهران امروز شاهد افزایش ۷۰ هزار تومانی قیمت دلار است که به ۲۳,۴۳۰ (بیست و سه هزار و چهارصد و سی ) تومان رسید.

بیشتر بخوانید: 

مرحله اول مطالبات معوقه بازنشستگان پرداخت شد

 

آخرین نرخ دلار در بازار تهران
قیمت دلار در بازار امروز تهران، به 23,430 (بیست و سه هزار و چهارصد و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.29 درصدی داشته است.

قیمت حواله امارات در بازار دوبی امروز
حواله امارات در بازار دوبی خلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، حواله امارات در بازار دوبی که روز قبل تا ۶,۴۷۰ (شش هزار و چهارصد و هفتاد ) تومان رسیده بود، امروز - چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۰۵ آگوست ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۴۶ درصدی به ۶,۵۰۰ (شش هزار و پانصد ) تومان رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: