کد خبر: ۸۵۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۲۶۹
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه طرح کالابرگی درباره کالاهای اساسی تنظیم شده ‌تا دولت از این دهک‌ها حمایتی داشته باشد.

بازگشت کوپن رسما کلید خوردبه گزارش خبرداغ به نقل  از تسنیم: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه طرح کالابرگی درباره کالاهای اساسی تنظیم شده ‌تا دولت از این دهک‌ها حمایتی داشته باشد.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی با اشاره به طرح‌های مجلس برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه اظهار داشت: در دو هفته قبل طرح‌ کالابرگی برای کالاهای اساسی مخصوص دهک‌های پایین جامعه از جهت ظرفیت‌های اقتصادی تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: 

رئیس کل بانک مرکزی: پرداخت تسهیلات مستأجرین (کمک ودیعه مسکن ) بزودی آغاز می شود

 

وی افزود: در راستا این طرح کالابرگی برای کالاهای اساسی طراحی می‌شود تا دولت در خصوص کالاهای اساسی، حمایتی را از اقشار آسیب‌پذیر جامعه داشته باشد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جامعه هدف این طرح عنوان کرد: دهک‌ها و اقشار آسیب‌پذیر کشور آمار و ارقام مشخصی دارند و جامعه هدف این طرح هستند.

وی در ارتباط با چگونگی تامین منابع مالی مورد نیاز این طرح بیان کرد: کشور ذخایری از برنج و امکانات دیگر دارد که ممکن است از آن طریق تأمین شود یا مجلس تکلیفی بر عهده دولت قرار دهد تا این مسئله را حل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: