کد خبر: ۸۵۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۹۹۱
وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان می‌توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند.

جزئیات خبر خوب وزیر برای فرهنگیان | وام قرض الحسنه تا سقف ۴۰ میلیون تومانبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس،محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«پوشش حداکثری جامعه فرهنگیان در افزایش قدرت خرید و اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه و کم بهره، از سیاست‌های رفاهی آموزش و پرورش است.

در این راستا تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه وزارت آموزش و پرورش و بانک قرض الحسنه مهر ایران به امضا رسید.

فرهنگیان عزیز می توانند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و زوجین فرهنگی تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال با دوره باز پرداخت ۱۲ ماهه تسهیلات دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: 

آموزش و پرورش: با اوضاع کنونی، سال تحصیلی غیرحضوری می شود / خودمان را برای وضعیت زرد و قرمز کرونایی آماده کنیم

 

 در جهت صیانت از کرامت و تکریم فرهنگیان عزیز تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.»

پیش از اینگ گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش هم در گفت‌وگو با فارس درباره تسهیلات پیش‌بینی شده برای فرهنگیان گفته بود که تسهیلات کم‌بهره جدیدی را در سر فصل مرابحه و مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور ابلاغ کردیم.

وی ادامه داد: اینگونه تسهیلات در سرفصل مرابحه تا سقف ۶۰ میلیون تومان به ازای تمام فرهنگیان واجد شرایط با کارمزد ۱۲ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه قابل پرداخت است و هم اکنون پرداخت این وام‌ها در سراسر کشور در حال اجراست.

کریمی‌فر اضافه کرد: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به زوجین فرهنگی در کلانشهر تهران ۱۶۰ میلیون تومان و همین وام احداث در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرها برای زوجین فرهنگی، ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به سایر فرهنگیان در کلانشهر تهران ۱۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۸۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۶۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اعطای تسهیلات جهت خرید مسکن در شهر تهران برای فرهنگیان ۶۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۵۰ میلیون تومان و نیز در سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان در سراسر کشور در حال پرداخت است.



منبع خبر : همشهری آنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
لقمان
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
0
0
با سلام خواستم از وزیر محترم بابت این همه خبر خوش که ما می دهند تشکر کنم واقعا دست مریزاد اخه مرد مومن این هم شد وام وخبر؟؟؟؟؟؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: