کد خبر: ۸۵۹۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
تعداد بازدید: ۳۶۹
بازار بورس در معاملات امروز با رشدی تقریبا متعادل همراه بود و باور این که شاخص کل بار دیگر به مسیر صعودی برگشته است، تقاضا را در بازار افزایش داد.

شاخص بورس، امروز ۱۱ مرداد ۹۹بازار بورس در معاملات امروز با رشدی تقریبا متعادل همراه بود و باور این که شاخص کل بار دیگر به مسیر صعودی برگشته است، تقاضا را در بازار افزایش داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  برنا، شاخص کل بورس در معاملات صبح امروز با بیش از 36 هزار واحد رشد به عدد یک میلیون و 943 هزار و 944 واحد رسید.

این در حالی است که بازار شاخص کل هم وزن نیز افزایشی بیش از 7900 واحد را تجربه کرده و به عدد 515 هزار و 121 واحد رسیده است.

بیشتر بخوانید: 

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت یورو، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۵/۱۱

 

برخی از کارشناسان پیشتر اعلام کرده بودند که شاخص از روی عدد یک میلیون و 900 هزار واحد به مدار صعودی باز می‌گردد و امیدواری به این موضوع امروز تقاضا را در بازار افزایش داد.

این در حالی است که این رشد هنوز نمی‌تواند مانند سایر روزهایی که شاخص رشدی شارپ داشت، عمل کند و بسیار ملایم به نظر می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: