کد خبر: ۸۵۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۵
استاد اخلاق گفت که در این ۳۰ یا ۴۰ ساله سرمایه‌گذاری‌های بسیاری شده تا چراغ این مجالس خاموش شود، خاموش نشد و خاموش هم نمی‌شود. یقیناً تا خداوندی خدا برپاست، پرچم شاه کربلا برپاست.

انصاریان: برگزاری محرم، افضل واجبات استبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: استاد اخلاق گفت که در این ۳۰ یا ۴۰ ساله سرمایه‌گذاری‌های بسیاری شده تا چراغ این مجالس خاموش شود، خاموش نشد و خاموش هم نمی‌شود. یقیناً تا خداوندی خدا برپاست، پرچم شاه کربلا برپاست.

 

حجت‌الاسلام حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم در بیانی با اشاره به اهمیت برگزاری مجالس عزای امام حسین علیه‌السلام در کشور با توجه شرایط حال و حاضر جامعه در بحران بیماری کرونا گفت: برادرانم! مسألۀ برپا کردن جلسات اباعبدالله علیه‌السلام، عزاداری و گریه در روایات از افضل قربات است اما به جانِ خود امام حسین در این زمان از افضل واجبات است و از افضل قربات گذشته است.

وی افزود: در این 30 یا 40 ساله سرمایه‌گذاری‌های بسیاری شده تا چراغ این مجالس خاموش شود، خاموش نشد و خاموش هم نمی‌شود. یقیناً تا خداوندی خدا برپاست، پرچم شاه کربلا برپاست.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: اینکه عرض می‌کنم از افضل واجبات است، در استفتائات آیت‌الله گلپایگانی هست که از ایشان سؤال شده و امروز هم چاپ شده است که آقا! منبری منبر می‌رود، منبر خوبی هم می‌رود، در آخر می‌‌گوید: والسلام علیکم و رحمةالله و بعد پایین می‌آید، ایشان در فقه شخصیت فوق‌العاده‌ای بود، در جواب استفتاء نوشتند منبر در این روزگار مستحب و روضه‌خوانی واجب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: