کد خبر: ۸۵۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳
تعداد بازدید: ۳۹۴
دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال که به دلیل بی انضباطی از سوی فرهاد مجیدی اخراج شده بود برای بازگشت به تمرینات با شروطی مواجه شده است.

شرط بازگشت دانشگر به استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال که به دلیل بی انضباطی از سوی فرهاد مجیدی اخراج شده بود برای بازگشت به تمرینات با شروطی مواجه شده است.

محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال تهران این روزها به دنبال جلب نظر مدیران باشگاه استقلال و کادر فنی برای برگشت به تمرینات است و مقرر شده ابتدا در کمیته انضباطی باشگاه شرکت کند و بعد از جریمه نقدی باید با حضور در محل تمرین از تمام اعضای تیم فوتبال استقلال عذرخواهی کند، بعد از آن در صورتی که وریا غفوری به عنوان کاپیتان عذر خواهی او را بپذیرد (طرف درگیری دانشگر در تمرین شنیده می‌شود که وریا غفوری بوده است) او به تمرینات اضافه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: