کد خبر: ۸۵۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
تعداد بازدید: ۳۱۲
پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی قهرمان شد تا دوباره در فضای مجازی بحث به راه بیفتد.

جنگ مجازی سرخابی‌ها بر سر جامبه گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی قهرمان شد تا دوباره در فضای مجازی بحث به راه بیفتد. بعضی از پیشكسوتان استقلال استوری‌هایی منتشر كردند كه كنایه تندی به قهرمانی قرمزها می‌زد. در چشم به‌هم‌زدنی در فضای مجازی بین طرفداران دو آتشه استقلال و پرسپولیس دعوایی در گرفت؛ دعوایی كه ظاهرا حالا حالاها ادامه خواهد داشت. اما هركس درباره این كری‌خوانی‌ها نظری دارد. بعضی از استقلالی‌ها می‌گویند این شیرینی فوتبال است و بعضی دیگر هم چنین نظری دارند.

واكنش نوازی به استوری جنجالی

نوازی اولین پیشكسوتی بود كه به قهرمانی قرمزها كنایه زد. او نوشت: «پرسپولیس مثل همون بچه هست كه سر صف بهش جایزه می‌دادن و چقدر خودش و از بقیه بچه‌ها بالاتر می‌گرفت، ولی نمی‌دونست جایزه رو مامانش براش خریده...»

ساعتی بعد از این پست با محمد نوازی گفت‌و‌گویی داشتیم كه در این باره گفت: «حملات زیادی به من شده، ولی می‌خواهم بپرسم آیا وقتی به استقلال حمله می‌شود و چیزهایی تندی درباره‌اش می‌نویسند، ما كاری داریم؟» او در این باره توضیح می‌دهد: «من كاری به بحث‌ها ندارم. به پرسپولیسی‌ها تبریك می‌گویم، ولی به قول معروف تا نباشد چیزكی مردم نگویند چیزها. متاسفانه یكسری اتفاقات افتاده و این وسط استقلال ضربه خورده است. تصمیمات غلط مدیریتی از سوی وزارت ورزش برای استقلال، پرداخت پول مربیان و... از جمله مسائلی بوده كه هواداران را نسبت به این وزارتخانه بدبین كرده است. رفتن استراماچونی چقدر به استقلال ضربه زد؟ شك نكنید اگر او در استقلال بود تیم می‌توانست قهرمان شود. این بحث‌ها در فضای مجازی هست و خودتان زیاد درباره‌اش شنیده‌اید. هواداران ناراحت هستند.»

او درباره كری‌خوانی بین پیشكسوتان و هواداران چنین نظری می‌دهد: «این چیزها طبیعی است. كری‌خوانی همیشه بین استقلال و پرسپولیس بوده. كسی نباید ناراحت شود. اگر كسی ناراحت شود دیگر ورزشكار نیست. انتقاد و كری همیشه بوده. مگر در استقلال كم علیه این تیم حرف زده‌اند؟ حالا ما هم چیزی نوشته‌ایم.»

حرف‌های انصاریان درباره جنگ سرخابی‌ها

علی انصاریان، پیشكسوت استقلال هم نظری شبیه به نظر محمد نوازی دارد. وقتی از او در این باره می‌پرسیم می‌گوید: «قشنگی فوتبال به همین كری‌خوانی‌ها و كل‌كل‌هاست. در فوتبال دنیا مگر اینتر و میلان نداریم؟ مگر رئال و بارسا نداریم؟ اینها همه كری‌خوانی می‌كنند. در همه جای دنیا هم این چیزها هست. از نظر من فوتبال با همین چیزها قشنگ‌تر می‌شود.» او درباره این ادعای آبی‌ها كه قهرمانی پرسپولیس به حق نبوده، چنین نظری می‌دهد: «به نظر من تیمی كه چهار هفته قبل از پایان لیگ برتر قهرمان شده است، لیاقتش را دارد. ای‌كاش باشگاه استقلال استراماچونی را نگه می‌داشت. با حفظ او لیگ برتر خیلی قشنگ‌تر می‌شد.

حیف شد كه استقلال او را از دست داد. با استراماچونی استقلال خیلی خوب بازی می‌كرد. اگر او بود به نظرم رقابت تنگاتنگی بین تیم‌ها ایجاد می‌شد و شاهد لیگ خیلی قشنگ‌تری بودیم.»

بحث برای توجیه!

حسین كاظمی، پیشكسوت استقلال اما خیلی دوست ندارد وارد این بحث‌ها شود. او درباره قهرمانی پرسپولیس نظر خاصی نمی‌دهد و تنها یك حرف می‌زند: «به نظرم كار برای استقلال تمام نشده است.

الان تیم هم شانس سهمیه دارد و هم در جام حذفی باید رقابت كند. رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم هست. زمان آن است كه از مجیدی حمایت شود تا ان‌شاءا... تا پایان فصل بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم.»

بهنام ابوالقاسم‌پور دیگر پیشكسوت پرسپولیس هم وارد بحث می‌شود و درباره جنگ‌هایی كه در فضای مجازی به راه افتاده، چنین نظری می‌دهد: «به نظرم این بحث‌ها بیشتر برای توجیه است. پرسپولیس قهرمان شده چون لیاقتش را داشته. مگر می‌شود یك تیم چهار فصل متوالی قهرمان شود و بگوییم لیاقتش را نداشته؟! متاسفانه اینها بحث‌هایی است كه عده‌ای خاص در فضای مجازی به راه می‌اندازند و خیلی نباید به حرف‌هایشان توجه كرد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: