کد خبر: ۸۴۹۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
تعداد بازدید: ۳۷۰
باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که در ۲۴ ساعت توانست ۱۰۰ هزار ماسک را با رنگ پیراهن باشگاه بفروشد.

بایرن مونیخ در یک روز ۱۰۰ هزار ماسک مخصوص فروختباشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که در ۲۴ ساعت توانست ۱۰۰ هزار ماسک را با رنگ پیراهن باشگاه بفروشد.

به گزارش خبرداغ و به نقل از کیکر، کشور آلمان یکی از کشورهایی است که شمار مبتلایان ویروس کرونا در آن بسیار زیاد است. باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که در راه مبارزه با ویروس کرونا اقدام به تولید ماسک‌هایی با رنگ پیراهن باشگاه کرده و تنها در ۲۴ ساعت توانست ۱۰۰ هزار ماسک بفروشد.

طبق اعلام باشگاه بایرن پول فروش این ماسک‌ها به یک موسسه خیریه که توسط جاشوا کیمیش و گورتزسکا اداره می‌شود اختصاص داده خواهد شد تا صرف مبارزه با ویروس کرونا شود.

کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ گفت: با این عمل خود می‌خواهیم نشان دهیم که باشگاه بایرن یک باشگاه نمونه و خاص در همه چیز است. ما باید در مسیر مبارزه با ویروس کرونا حرکت کنیم. خوشحال هستیم که در این زمینه فعالیت داریم.

باشگاه بایرن مونیخ خود را آماده از سرگیری رقابت‌های بوندسلیگا می‌کند که دو ماه است به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده است.

بایرن با چهار امتیاز اختلاف بیشتر نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا جای دارد و شانس نخست کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: