کد خبر: ۸۵۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید: ۴۵۳
با هدف مدیریت مصرف برق و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ساعت کاری شعب بانک ایران زمین در استان های مرکزی، سمنان و خوزستان کاهش یافت.

کاهش ساعات کار شعب بانک ایران زمین در استان های مرکزی، سمنان و خوزستانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین : بنا به مصوبه استانداری استان های مرکزی، سمنان و خوزستان مبنی بر رعایت هرچه بیشتر ویروس کرونا و کاهش مصرف برق به ویژه در ساعت اوج مصرف، ساعت کاری ادارات و شعب بانک ها در این استان ها کاهش یافت.
براساس این گزارش ساعت کاری شعب بانک ایران زمین در استان مرکزی از تاریخ 4 مردادماه لغایت31 مردادماه از ساعت 6:45 الی 12:30 ظهر است. ساعت کار شعب استان سمنان از تاریخ 31 تیرماه لغایت 15 مردادماه برای روزهای شنبه تا چهارشنبه از 7:30 الی 13:30 و روز پنج شنبه 7:30 الی 12:30خواهد بود.
همچنین ساعت کار شعب بانک ایران زمین در استان خوزستان در روزهای 4و 5 مردادماه از ساعت 6:30 الی 12 ظهر و روز دوشنبه از ساعت 6:30 الی 11 ظهر است.
براساس مصوبه استانداری استان خوزستان تمامی ادارات و شعب بانک ها در این استان در روزهای 7 و 8 مردداماه جهت پیشگیری از قطعی برق به علت افزایش دما و رطوبت هوا تعطیل هستند.
مشتریان بانک ایران زمین می‌توانند، با استفاده از خدمات الکترونیکی( اینترنت بانک، همراه بانک،تلفن بانک) و خودپردازهای این بانک امور بانکی خود را به صورت شبانه‌روزی انجام دهند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک به شماره ۲۴۸۰۹-۰۲۱ بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی سوالات مشتریان گرامی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: