کد خبر: ۸۵۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲
تعداد بازدید: ۷۰۷
قیمت ها امروز در بازار طلا و سکه در حالی بالا رفت که بازار ارز شاهد افت قیمت دلار است.

قیمت طلا و سکه، امروز ۴ مرداد ۹۹به گزارش خبرداغ به نقل از  دنیای اقتصاد، قیمت ها امروز در بازار طلا و سکه در حالی بالا رفت که بازار ارز شاهد افت قیمت دلار است.

قیمت اونس طلا امروز
امروز هر اونس طلا مانند ۲ روز پیش رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که ۲ روز پیش تا ۱,۸۷۴ (یک هزار و هشتصد و هفتاد و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۲۵ جولای ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۴۲ درصدی به ۱,۹۰۱ (یک هزار و نهصد و یک ) دلار رسید.

 

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۶۹,۰۰۰ (نهصد و شصت و نه هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۱.۷۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۷۱۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۱۹۸,۰۰۰ (چهار میلیون و یکصد و نود و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه در بازار تهران امروز
قیمت سکهدر بازار امروز تهران، به 10,550,000 (ده میلیون و پانصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، افزایش 1.61 درصدی داشته است.

 

قیمت سکه امامی امروز
سکه امامی، امروز به ۱۰,۵۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و پانصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۲.۸۷ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مصطفی
United States
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
سلام متاسفم خبرهاتون به لحظه نیست خیلی عقب مونده هستید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: