کد خبر: ۸۵۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۴۵۹
معاون امداد و نجات هلال احمر استان مازندران از کشف جسد کوهنورد خارجی در ارتفاعات پلور مازندران خبرداد. او خاطرنشان کرد: نزدیک به ۲۰ روز از زمان فوت این کوهنورد خارجی می‌گذرد و در حال حاضر جسد این کوهنورد تحویل پاسگاه منطقه شده و به سردخانه برده شد.

کشف جسد کوهنورد خارجی پس از ۲۰ روز در مازندرانبه گزارش خبرداغ، معاون امداد و نجات هلال احمر استان مازندران از کشف جسد کوهنورد خارجی در ارتفاعات پلور مازندران خبرداد.

غلامرضا فخاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته پیدا شدن جسد کوهنورد خارجی در ارتفاعات برف بن در ضلع غربی دماوند گزارش شد و صبح پنج شنبه نیروهای پایگاه امداد و نجات هلال احمر رینه و فدراسیون کوهنوردی به این منطقه اعزام شدند.

معاون امدادو نجات هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: نزدیک به ۲۰ روز از زمان فوت این کوهنورد خارجی می‌گذرد و در حال حاضر جسد این کوهنورد تحویل پاسگاه منطقه شده و به سردخانه برده شد.

فخاری گفت: این فرد اهل یکی از کشورهای خارجی بوده و مشخصات هویتی وی در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: