کد خبر: ۸۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۷۸
فدراسیون کوهنوردی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به شیوع کرونا صعود به دماوند، علم کوه و سبلان در ایام تعطیلات پیش رو ممنوع است.

صعود به فدراسیون کوهنوردی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به شیوع کرونا صعود به دماوند، علم کوه و سبلان در ایام تعطیلات پیش رو ممنوع است.

به گزارش خبرداغ  به نقل از ایسنا، فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با صدور اطلاعیه‌ای به هیئت‌های استانی اعلام کرد که نظر به شیوع بیماری کرونا در اغلب استان‌های کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتناب از تجمع خارج از ظرفیت، خواهشمند است نسبت به اطلاع‌رسانی لازم جهت خودداری علاقه‌مندان کوه‌نوردی در صعود به قلل مرتفع کشور به ویژه «دماوند»، «علم‌کوه» و «سبلان» در ایام تعطیلات پیش‌رو اقدام مقتضی مبذول گردد.

  بدیهی است ورودی قلل مذکور توسط نیروهای خدوم انتظامی کنترل و از ورود کوهنوردان گرامی به این مناطق جلوگیری به عمل می‌آید. 

هم‌چنین قرارگاه‌ها و پناهگاه‌های کوهستانی فدراسیون در این ایام تعطیل بوده و از ارائه خدمات به علاقمندان کوهنوردی معذور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: