کد خبر: ۸۵۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
تعداد بازدید: ۲۴۶
مقام‌های اوکراینی از آغاز مذاکرات با ایران خبر دادند.

هیأتی در هفته جاری از تهران به کی‌یف می‌روند/ رایزنی ایران و اوکراین درباره نحوه پرداخت غرامتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، «دمیترو کولبا» وزیر امور خارجه اوکراین گفت: روز گذشته خبردار شدیم که گروهی در هفته جاری از ایران به اوکراین خواهند آمد تا درباره پرداخت غرامت رایزنی کنیم. مدت‌هاست خواهان چنین دیداری هستیم و بر آن تاکید می‌کردیم. اکنون برای آغاز رایزنی‌ها آماده هستیم. این مذاکرات در کی‌یف انجام می‌شود

وی در ادامه گفت: ایران باید جزئیات را به صورت دقیق توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است. در جهان فعلی، یک نفر نمی‌تواند هواپیما را به راحتی منهدم کند. ما باید نه تنها درباره خطای انسانی بلکه به طور کلی درباره عملکرد سامانه کنترل هوایی بحث کنیم.

به نقل از اینترفکس،وزیر امور خارجه اوکراین همچنین بر ضرورت اجرای تحقیقات فنی بر اساس معاهده شیکاگو و پرداخت غرامت مناسب از سوی ایران تاکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: