کد خبر: ۸۳۹۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
تعداد بازدید: ۴۵۷
در پی سقوط هواپیمای اوکراینی سفیر جمهوری اسلامی ایران به وزارت امور خارجه سوئد احضار شد.

احضار سفیر ایران به وزارت خارجه سوئدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، آن لیند وزیر امور خارجه سوئد امروز -دوشنبه- اعلام کرد که در رابطه با اوضاع مربوط به هواپیمای بوئینگ اوکراین که هفته گذشته به اشتباه توسط ایران سرنگون شده بود، سفیر ایران در استکهلم احضار شده است.

وزیر امور خارجه سوئد گفت: بر همین اساس سید رسول مهاجر امروز در پی سقوط این هواپیما به وزارت امور خارجه احضار شد. ما خواستار همکاری، سرعت و شفافیت در جریان بررسی سانحه هستیم و خواستار آن هستیم که این کشور مسئولیت جبران آسیب وارده شده به خانواده قربانیان را به عهده بگیرد. اکنون تمرکز ما روی کمک به بازماندگان است.

وی در توئیتر خود نوشت: امروز یک تیم پشتیبانی کنسولی به ایران سفر خواهد کرد.

به نقل از اسپوتنیک،هواپیمای هواپیمایی بوئینگ ۷۳۷ ، بلافاصله پس از عزیمت از فرودگاه امام خمینی (ره) در تاریخ ۸ ژانویه سقوط کرد. شهروندان ایران ، کانادا ، اوکراین ، افغانستان ، آلمان ، سوئد و انگلستان از جمله ۱۷۶ مسافر و خدمه بودند که جان خود را از دست دادند.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: