کد خبر: ۸۵۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۳۴
با افزایش شمار میتلایان به ویروس کرونا، اسرائیل تصمیم گرفت برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، بار دیگر محدودیت‌های شدیدی را برای شهروندانش اجرا کند.

اسرائیل برای دومین بار در آستانه تعطیلی کامل قرار گرفتبا افزایش شمار میتلایان به ویروس کرونا، رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، بار دیگر محدودیت‌های شدیدی را برای شهروندان اسرائیلی اجرا کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از سایت صدی البلد، رژیم صهیونیستی با توجه به افزایش مستمر تعداد مبتلایان روزانه کویید ۱۹ تصمیم گرفت برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا، مجددا محدودیت‌های شدیدی را که به منزله دومین تعطیلی شبه کامل در این اراضی اشغالی است، اجرا کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که مسؤولیت شیوع دوباره ویروس کرونا را بر عهده می‌گیرد.

او تاکید کرده بود: به نظر می‌رسد اسرائیل در مورد ازسرگیری فعالیت‌های اقتصادی شتاب کرده است.

به این ترتیب رژیم صهیونیستی تمامی سالن‌های ورزشی را دوباره تعطیل کرد، فعالیت رستوران‌ها در اراضی اشغالی نیز به تنها به ارسال سفارش‌ها محدود خواهد شد. همچنین تجمع‌های ۱۰ نفره در محیط‌های بسته و ۲۰ نفره در فضای باز مجاز بوده و محیط‌های کاری از محدودیت‌های سختگیرانه جدید مستثنی خواهند بود.

تل‌آویو پیشتر درباره محدودیت‌های ویژه تعطیلات آخر هفته تصمیم گرفته بود که فعالیت پاساژها، مراکر خرید، بازارها، آرایشگاه‌ها، موزه‌ها و باغ وحش‌ها از جمعه متوقف شوند.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، هرگونه نقض این قوانین و تدابیر جرم تلقی می‌شود.

رژیم صهیونیستی پنج‌شنبه موارد جدید ابتلا به کرونا را ۱۸۱۹ تن اعلام کرد، مسؤولان بهداشتی این رژیم نیز از آغاز موج دوم ابتلا به کرونا خبر دادند.

نتانیاهو به دلیل نگرانی که از پیامدهای تعطیلی دوباره بر اقتصاد شکننده اسرائیل دارد، تلاش می‌کند از این طرح دوری کند. موج اول تعطیلی مشاغل در اراضی اشغالی به افزایش ۲۵ درصدی نرخ بیکاری در این اراضی منجر شد و گروهی از معترضان با در دست داشتن پرچ‌های سیاه تقریبا هر روز تظاهراتی را در محکومیت پرونده‌های فساد نتانیاهو، ناتوانی او در رفع پیامدهای اقتصادی کرونا و نیز ترسیم نقشه راهی روشن برای رهایی این رژیم از بحران کرونا به پا کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: