کد خبر: ۸۵۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۱۹۹
سخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۳ نفر از آنها بستری شدند.

آخرین آمار کرونا در ایران، ۲۸ تیر ۹۹: ۱۸۸ نفر دیگر فوت کردند / مجموع جانباختکان به مرز ۱۴ هزار نفر رسید / تعداد مبتلایان به ۲۷۱۶۰۶ نفر افزایش یافت / ۱۰ استان در وصعیت قرمز / روند ابتلا و بستری در خوزستان و زنجان کاهشی استسخنگوی وزارت بهداشت: از دیروز تا امروز ۲۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۶۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۳ نفر از آنها بستری شدند.


به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، لاری گفت: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: 

معاون وزیر بهداشت: ابتلای مجدد به کرونا در هیچ جای دنیا هنوز ثابت نشده / در مورد افرادی که گفته می‌شود دوباره کرونا گرفته‌اند، طول بیماری آن‌ها افزایش یافته / در برخی موارد استثنائی حتی بیماری تا ۶۰ روز طول کشیده


وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۲۳ هزار و ۳۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۳۵۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون دو میلیون و ۱۲۳ هزار و ۵۱۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


سخنگوی وزارت بهاشت تاکید کرد: استانهای آذربایجان شرقی، ایلام، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، گلستان، مازندران، کرمان و فارس در وضعیت قرمز قرار دارند. در استانهای خوزستان و زنجان با همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد روند کاهش در ابتلا و بستری بیماران هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: