کد خبر: ۸۵۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۴۸۴
ششمین مباحثه علمی با عنوان "کاربرد فین تک در نظام پولی و بانکی" روز سه شنبه 7 مرداد ماه در موسسه عالی آموزش بانکداری ایران با ارایه مدیران بانک پارسیان و با حضور مدیران میانی و ارشد بانک ها برگزار خواهد شد.

ششمین مباحثه علمی با عنوان به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ، در این مباحثه دکترمحمدرضا فقیری، رییس مرکز آموزش و تحقیقات بانکداری اسلامی، دکتر مهدی فراهانی، مدیر آینده پژوهی و تحقیقات بانکداری اسلامی و دکترغلامرضا خوش سیما، رییس اداره نوآوری بانک پارسیان در خصوص سیاست های تدوین استراتژی فین تک در بانک ها، جایگاه پدیده رمز ارزها در حوزه فین تک و عملیات بانکی، مفهوم بلاک چین و کاربرد آن در حوزه فین تک و کارکرد آن در نظام بانکی، اثرگذاری فین تک درحوزه پرداخت و همچنین مفهوم نوآوری و لزوم تغییر مدل کسب و کار در نظام بانکی سخنرانی خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: