کد خبر: ۸۴۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۶۳۵
اسکناس نو درشعب بانک پارسیان توزیع نمی شود
به منظور پیش گیری از شیوع گسترده ویروس کرونا و حفظ سلامتی هم میهنان و مشتریان و در راستای بخشنامه اخیر بانک مرکزی ج.ا.ا، بانک پارسیان امسال توزیع اسکناس نو نخواهد داشت.

جایگزین های اسکناس نو برای عیدی درشعب بانک پارسیانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ،به منظور پیش گیری از شیوع گسترده ویروس کرونا و حفظ سلامتی هم میهنان و مشتریان و در راستای بخشنامه اخیر بانک مرکزی ج.ا.ا، بانک پارسیان امسال توزیع اسکناس نو نخواهد داشت و از مشتریان گرامی در خواست دارد برای حفظ سلامتی خود برای دریافت اسکناس نو به شعب مراجعه نکنند.کارت های هدیه عطری با قابلیتهای گوناگون و همچنین کارتهای هدیه الکترونیک از محصولاتی هستند که امکان جایگزینی پول واسکناس نو را دارا می باشند.
بانک پارسیان ضمن آرزوی سلامتی برای هموطنان و مشتریان گرانقدر خود به مشتریان گرامی تاکید می کند تا حد امکان از مراجعه به شعب خودداری کرده و از خدمات غیرحضوری و بانکداری الکترونیک و دیجیتال استفاده کنند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: