کد خبر: ۸۵۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵
تعداد بازدید: ۵۶۳
مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک آینده، به همراه جمعی از کارگزاران بازار سرمایه و مدیران اجرایی ایران‌مال، چگونگی تاسیس مرکز فعالیتهای بورسی در ایران مال را بررسی کردند

ایران مال، قطب جدید فعالیتهای بورسیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک آینده، در این نشست که جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه و کارگزاری‌های عمده بورس و مدیران ارشد بانک آینده و ایران مال حضور داشتند، بر ضرورت برپایی مرکزی جامع برای فعالیتهای بورسی اعم از تأمین مالی، مبادلات بورسی، مدیریت دارایی، ارتقای سواد مالی و دیگر فعالیتهای مرتبط با بازار سرمایه تاکید شد. در این نشست رییس اسبق سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیر عامل کنونی بانک آینده با اشاره به استقبال سرمایه گذاران ومردم ازحضور در بورس، ظرفیت های بازار بزرگ ایران را برای میزبانی نهادهای مالی از جمله کارگزاری‌ها وپاسخ به مراجعات مردمی برشمرد.
آقای دکتر محمد فطانت اظهار داشت: زیرساختهای ایران مال در بخش فنی، تجاری ،گردشگری و فرهنگی می‌تواند پاسخگوی همه نیازهای نهادهای مالی ومراجعه کنندگان به آنان باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: