کد خبر: ۸۴۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
تعداد بازدید: ۲۳۳
دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد: به ایرانی ها وعده دادم که تیم ملی کشورشان را به جام جهانی می برم به همین خاطر سر قولم هستم و تمام توانم را برایش می گذارم.

اسکوچیچ: سر قولم به مردم ایران برای صعود به جام جهانی هستمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، دراگان اسکوچیچ، سرمربی کنونی تیم ملی ایران درباره شانس صعودش به جام جهانی 2022 قطر اظهاراتی انجام داد.

اسکوچیچ، مربی سابق تیم رجیکا کرواسی و بسیاری از تیم های عربی و بعد از 7 سال مربیگری در ایران، فوریه گذشته بعد از دو شکست ایران در انتخابی جام جهانی 2022 هدایت این تیم را برعهده گرفت. ایران اکنون در مرحله گروهی انتخابی با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

اسکوچیچ درباره هدایت تیم ملی ایران، گفت: مربیگری در تیم ملی ایران افتخار بزرگی برایم است. من به 80 میلیون هوادار ایرانی متعهد هستم. در شرایط بدی قرار داریم اما به هیچ وجه احساس ناامیدی نمی کنیم. 3 بازی خانگی از 4 بازی باقی مانده با حضور هواداران خود داریم.

وبه نقل از سایت «سپورت نت» کرواسی، وی افزود: تیم خوبی هستیم و ایران از 7 سال گذشته تاکنون بسیار بهتر شده است، خوش بین هستم. به ایرانی ها وعده دادم که تیم ملی کشورشان را به جام جهانی می برم به همین خاطر سر قولم هستم و تمام توانم را برایش می گذارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: