کد خبر: ۸۵۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
تعداد بازدید: ۱۷۸
وزیر اقتصاد گفت: رضایت از گمرک در بخش خصوصی و سازمان‌های دولتی در همه عرصه‌ها به صورت چشمگیری افزایش پیدا کرده است.
دژپسند: رضایت بخش خصوصی و دولتی از گمرک بیشتر شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، فرهاد دژپسند در نشست با رئیس کل و معاونین گمرک اظهار کرد: گمرک در ۲۰ ماه گذشته شاهد تحولات خوبی بوده است، اگرچه با گمرک مطلوب و هوشمند فاصله دارد اما در حوزه خدمات‌رسانی به مشتریان و خدمات‌گیرندگان، ضمن حفظ اصول و وظایف قانونی، اقدامات مناسبی در پیاده سازی رویه های هوشمند و نوین داشته است.

وزیر اقتصاد افزود: اگرچه دستاوردهای گمرک در همه حوزه‌ها چشمگیر بوده و این اقدامات به ناگاه ایجاد نشده و بهبود در روش ها و ساختارها، حرکت ها و تحول در گمرک با تلاش همکاران از سال‌های گذشته شروع شده و تاکنون ادامه دارد.

دژپسند تاکید کرد: اگر امروز خدمات گیرندگان و مسئولان قدردان گمرک هستند باید بیشتر تلاش کرد و دستاوردهای خوب را با تلاش و دقت بیشتر وهمدلی مدیران و کارشناسان حفظ کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارائی گفت: گمرک باید همیشه به سمت اوج در حرکت باشد و نباید این روند رو به رشد متوقف شود.

وی افزود: نقش گمرک در اقتصاد کشور اهمیت بسزایی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: