کد خبر: ۸۵۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴
تعداد بازدید: ۴۲۳
نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از مردادماه سال جاری حداقل دریافتی بازنشستگان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود.

حداقل دریافتی بازنشستگان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شودنایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از مردادماه سال جاری حداقل دریافتی بازنشستگان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود.


به گزارش خبرداغ به نقل از  آنا، ولی اسماعیلی با اشاره به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد مصوب شد که از آخر مردادماه حداقل دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ سال سابقه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان برسد.

بیشتر بخوانید: 

دبیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار: ۵۰ درصد از کارمزد سازمان بورس کاهش یافت

وی افزود: این افزایش دریافتی برای بازنشستگان با ۳۵ سال سابقه به ۳ میلیون تومان خواهد رسید.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه شأن و منزلت بازنشستگان با گرانی‌های اخیر بیش از این اقدامات است و باید سطح رفاه بازنشستگان افزایش یابد، ادامه داد: کمیسیون اجتماعی مجلس تلاش می‌کند تا سطح معیشتی و رفاهی بازنشستگان افزایش پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: