کد خبر: ۸۵۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۲۶۴
«حسن قالیباف اصل» دبیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار از کاهش ۵۰ درصدی کارمزد سازمان بورس خبر داد. قالیباف اصل تصریح کرد: هدف از این تخصیص، تثبیت و حمایت از بازار در زمان نیاز است.

دبیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار: ۵۰ درصد از کارمزد سازمان بورس کاهش یافت«حسن قالیباف اصل» دبیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار از کاهش ۵۰ درصدی کارمزد سازمان بورس خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از شب وزارت امور اقتصادی و دارایی، دبیر شورای عالی بورس و اوراق بهادار گفت: پس از برگزاری یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه این شورا به ریاست فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد، مقرر شد ۵۰ درصد از کارمزد این سازمان کاهش پیدا کند.

وی افزود: طبق مصوبه این شورا ۵۰ درصد از کارمزد این سازمان کاهش می‌یابد که ۳۰ درصد از این کاهش کارمزد، به صندوق تثبیت بازار تخصیص خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: 

سقف ذخیره کارت سوخت ۵۴۰ لیتر تعیین شد

قالیباف اصل تصریح کرد: هدف از این تخصیص، تثبیت و حمایت از بازار در زمان نیاز است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: