کد خبر: ۸۵۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۳۲۱
شرکت امریکایی مادرنا تراپیوتیکز موفق به تولید واکسنی شده است که در آزمایش های اولیه، در بدن تمام بیماران آنتی بادی تولید کرده است. قرار است فاز نهایی این تست، ۲۷ جولای انجام شود.

پیشرفت تازه در تولید واکسن کرونا / واکسن یک شرکت آمریکایی در خون همه بیماران پادتن‌ ایجاد کردشرکت آمریکایی مادرنا تراپیوتیکز از پیشرفتی تازه در روند آزمایش های انسانی واکسن ویروس کرونا خبر داده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، مادرنا یکی از چندین شرکت داروسازی در آمریکا و جهان است که برای دستیابی به واکسن کرونا تلاش می کنند.

مدیران این شرکت روز سه شنبه (۱۴ ژوئیه)اعلام کردند که واکسن احتمالی آنها (ام.آر.آن.ای ۱۲۷۳)‌ در خون همه ۴۵ نفر که به طور آزمایشی آن را دریافت کرده بودند، بدون به بار آوردن عوارض جانبی جدی، پادتن‌های ضد ویروس کرونا ایجاد کرده است. این تحقیقات با نظارت موسسه بهداشت آمریکا انجام می شود.

بیشتر بخوانید: 

عطسه فرد مبتلا به کرونا در مترو ۱۰ نفر را آلوده می‌کند

دکتر آنتونی فاوچی، رئیس مرکز بیماری‌های عفونی آمریکا - که در کارگروه مبارزه با کرونا در دولت فدرال نقش محوری دارد - از نتایج اعلام شده استقبال کرده و آن را یک خبر خوش خوانده است.

قرار است فاز نهایی این تست، ۲۷ جولای انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: