کد خبر: ۸۵۷۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۵۱
طی حکمی از سوی دکترمحمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده، مرضیه احدی‌نژاد، به‌عنوان رئیس مرکز مدیریت پروژه‌ها و طرح‌های این بانک، منصوب شد.

انتصاب رئیس مرکز مدیریت پروژه‌ها و طرح‌های بانک آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، طی حکمی از سوی دکترمحمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده، مرضیه احدی‌نژاد، به‌عنوان رئیس مرکز مدیریت پروژه‌ها و طرح‌های این بانک، منصوب شد.

دکتر فطانت در این حکم بر لزوم ایجاد «نظام مدیریت پروژه‌ها» با اولویت‌هایی هم‌چون: استانداردسازی و پیاده‌سازی مدیریت پروژه؛ تعریف، درجه‌بندی و ایجاد ساختار پروژه/طرح در راستای استراتژی‌ها و اهداف کلان بانک، راه‌بری مدیران پروژه و تیم اجرایی مرتبط برای دست‌یابی به اهداف پروژه؛ متمرکزساختن نظام هماهنگی و مدیریت پروژه، به‌منظور هم‌سوسازی با سیاست‌های کلان بانک و ایجاد فرهنگ پروژه‌محوری در تمام سطوح، تأکید کرد.
احدی‌نژاد پیش از این، مشاور مدیرعامل در تدوین استراتژی شرکت اطلاع‌رسانی سازمان بورس، مدیر امور ارتباط و بین‌الملل، مدیر امور طرح و برنامه، و مدیر امور تخصصی بازرگانی در شرکت ساپکو را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: