کد خبر: ۸۵۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
تعداد بازدید: ۴۱۹
قیمت طلا امروز در بازار ایران در حالی بالا رفت که بازار ارز و سکه شاهد افت نسبی قیمت ها هستند.

قیمت طلا و سکه، امروز ۲۴ تیر ۹۹به گزارش خبرداغ به نقل از  دنیای اقتصاد، قیمت طلا امروز در بازار ایران در حالی بالا رفت که بازار ارز و سکه شاهد افت نسبی قیمت ها هستند.

آخرین نرخ اونس طلا
امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۰۶ (یک هزار و هشتصد و شش ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۱۴ جولای ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۲۷ درصدی به ۱,۸۰۱ (یک هزار و هشتصد و یک ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۹۲,۷۰۰ (نهصد و نود و دو هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۶ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۶ درصدی، از ۴,۲۷۴,۰۰۰ (چهار میلیون و دویست و هفتاد و چهار هزار) تومان به ۴,۳۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد هزار) تومان رسید.

بیشتر بخوانید: 

قیمت دلار، امروز ۲۴ تیر ۹۹

آخرین نرخ سکه امامی
امروز قیمت سکه امامی با کاهش ۰.۴۲ درصدی، از ۱۰,۷۰۰,۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد هزار) تومان به ۱۰,۶۵۵,۰۰۰ (ده میلیون و ششصد و پنجاه و پنج هزار) تومان رسید

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: