کد خبر: ۸۵۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۲
تفاهم نامه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی در كيش، با حضور غلامحسين مظفري و محمدرضا شانه‌ساز امضا شد
از ظرفيت هاي جزيره كيش در راستاي دستيابي به اهداف كلان استفاده كنيمبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، رئیس سازمان غذا و دارو در مراسم امضا تفاهم نامه احداث شهرک دارویی و تجهیزات پزشکی با منطقه آزاد کیش، پتانسیل بالاي تولید تجهیزات پزشکی در کشور و صادرات محصولات توليد داخل در این حوزه به کشورهای اروپایی را از ظرفيت هاي مناطق آزاد برشمرد.

دکتر محمدرضا شانه‌ساز، در اين مراسم كه با حضور غلامحسين مظفري مدیرعامل منطقه آزاد کیش برگزار شد گفت:پتانسیل‌های بالايي در حوزه دارو در جزیره کیش وجود دارد و مي توان از حوزه تولید محصولات پزشكي، دارو و گردشگري سلامت این جزیره به بهترين شكل بهره برد.

وی افزود: اگر سالها پيش از ظرفیت‌هاي منطقه آزاد كيش استفاه می‌شد امروز شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این حوزه بودیم.

رئيس سازمان غذا و دارو بيان داشت: در بخش توليدات کالاهای سلامت محور از سال‌های قبل از انقلاب تمرکز در نقاط مرکزی بود و زمان آن رسیده که از فرصت‌ها استفاده کنیم.

شانه‌ساز در ادامه عنوان كرد: اگر برخی شرکت‌هايي كه در حوزه پزشكي محصولات خود را به اروپا صادر می‌کنند از ظرفیت جزیره کیش آگاه شوند می‌توانند در راستای دستيابي به اهداف کلان از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی در پايان خاطرنشان کرد: سربازان سلامت برخلاف شرايط تحریم‌ها، در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا هستند و امیدواریم از ظرفیت تولید داخل برای جنگ در این جبهه استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: