کد خبر: ۸۴۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
تعداد بازدید: ۵۶۷

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت حلول ماه پرخیر و برکت رمضانشَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَالْفُرْقَانِ

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حلول ماه پرخیر و برکت رمضان، ماه توبه و مغفرت، نزول رحمت بیکران الهی و هنگامه شیرین ترین سجده‌ عشق بردرگاه معبود یکتا را به ساکنان جزیره زیبای کیش صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

درک صحیح از ماه مبارک رمضان، زمینه شناخت ارزش وجودی انسان را فراهم می‌نماید و در سایه این شناخت نقش بی‌بدیل، آثار و فواید این ماه پر برکت آشکار می‌شود. ماهی که دعا ، نیایش و شب زنده‌داری، عشق ملکوتی و انس با محبوب را در جان بندگان قوت بخشیده و حلاوت شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، دو چندان می کند.

امیدوارم در جزیره زیبای کیش نیز همگی با تهذیب نفس، دل‌ و جان‌ را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و از سفره پر برکت فیوضات این ماه خجسته بهره‌مند شویم. بی گمان در فضای سرشار از نشاط و معنویت میهمانی پروردگار، تلاش خواهیم کرد تا در شرایط اقتصادی حاصل از همه گیر شدن بیماری کرونا، نیازمندان جامعه را بیش تر مد نظر داشته باشیم و همدل و  همراه از این روزهای سخت  گذر کنیم.

در پایان از درگاه حضرت احدیت برای یکایک روزه داران معزز، قبولی طاعات و عبادات و توفیق بهره‌گیری از برکات ماه مبارک رمضان را خواستارم.

                                                     غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیر عامل 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: