کد خبر: ۸۵۷۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
تعداد بازدید: ۲۴۸
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: گل‌محمدی تهدید به استعفا نکرده و فقط گفته اگر شرایط بهبود پیدا نکند من نیستم.

رغبتی: گل‌محمدی تهدید به استعفا نکردهبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: علی رغبتی در مورد اختلاف بین اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اختلافی وجود ندارد بلکه تفاوت دیدگاه داریم و به همین دلیل هم اعضای هیات مدیره‌ها فرد انتخاب می‌شوند تا نظر اکثریت تایید شود.

وی در مورد تهدید به استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس اظهار داشت: مصاحبه گل‌محمدی را خواندم یک مصاحبه با جملات شرطی بود. اگر این مصاحبه با فیلم بود بهتر بود. ایشان گفته‌اند اگر شرایط بهبود پیدا نکند من نیستم! طبیعی است هیچکس در جایی که مخروبه باشد نمی ایستد اما پرسپولیس این شرایط را ندارد و گل‌محمدی هم تهدید به استعفا نکرده است.

رغبتی در مورد اینکه بازیکنان حرف رسول پناه مبنی بر پرداخت پاداش را تکذیب کردند، گفت: قول دادن در پرسپولیس به ساعت و دقیقه ممکن نیست. ولی وقتی گفته می‌شود پول در سه روز آینده در حساب بازیکنان است حتما عملی می‌شود شاید این 3 روز تبدیل به 5 روز شود یا همان سه روزه وعده عملی شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: