کد خبر: ۸۵۶۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
تعداد بازدید: ۲۲۸
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دکل مخابراتی در محله حکیمیه تهران خبر داد.

سقوط دکل مخابراتی در حکیمیه تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دکل مخابراتی در محله حکیمیه تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ١۶:٣١ امروز، سه‌شنبه، ۱۷ تیر، حادثه سقوط یک دستگاه دکل مخابراتی واقع در محله حکیمیه، خیابان سازمان آب به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی با بیان این‌که آتش‌نشانان در مدت‌زمان دو دقیقه به محل می‌رسند، گفت: آتش‌نشانان در محل مشاهده کردند که یک دکل مخابراتی متعلق به یکی از شرکت‌های مخابراتی که به گفته متولیان هنوز در ردیف قرار نگرفته و فقط نصب شده بوده است، به دلایل نامشخصی سقوط کرده و از محوطه‌ای که در آن قرار داشت خارج شده بود. این دکل روی کابل‌های برق سقوط کرده و باعث پارگی کابل‌ها و شکستن یک تیر برق شده بود.

ملکی اظهار کرد: خوشبختانه این دکل روی هیچ فرد، خودرو یا ساختمانی سقوط نکرده بود و علی‌رغم این‌که ارتفاع طویلی داشت خوشبختانه فقط در عرض خیابان سقوط و راه را مسدود کرده بود. با حضور آتش‌نشانان ایمن‌سازی‌های لازم انجام شد و با حضور عوامل شرکت نصّاب این دکل نیز همکاری‌های لازم نسبت به باز کردن قطعات دکل و جابه‌جا کردن آن صورت گرفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: دکل‌های این‌چنینی حتما باید به‌صورت کامل و ایمن نصب شوند، حتما باید از مهار شدن آن‌ها اطمینان حاصل کرد و تست‌های لازم بر روی آن انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: