کد خبر: ۸۴۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۵۵۵
فرمانده انتظامی کوار خبر داد:
فرمانده انتظامی کوار از قتل یک زن توسط فرزندش خبر داد و گفت: با تلاش ماموران این فرماندهی، قاتل در همان ساعات اولیه وقوع جرم دستگیر شد.

قتل مادر توسط فرزند/ قاتل دستگیر شدبه گزارش خبرداغ ، سرهنگ علی بابایی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در روستای "هورباف" شهرستان کوار، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند، زنی میان سال به دلیل اصابت جسم سخت به ناحیه سر، کشته شده است.

بابایی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از تحقیقات فنی و تخصصی در همات لحظلات اولیه موفق به شناسایی قاتل که فرزند مقتول است شدند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه ماموران موفق شدند قاتل را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضائی دهند، گفت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی اقرار کرد که به دلیل اختلاف خانوادگی با مادر خود درگیر شدم و بوسیله یک میله آهنی وی را از ناحیه سر به قتل رساندم.

 

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: