کد خبر: ۸۵۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۸۲
سخنگوی کمیسیون اقتصادی از حضور وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه امروز این کمیسیون برای بررسی نوسانات بازار ارز و سکه خبر داد.

بررسی نوسانات بازار ارز و سکه با حضور دژپسند در جلسه کمیسیون اقتصاد/ رفع ایرادات شورای نگهبان درخصوص قانون مالیات بر ارزش افزودهبه گزارش خبرداغ، مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: در جلسه صبح ایرادات قانون مالیات بر ارزش افزوده که از سوی شورای نگهبان اعاده شده بود، بررسی و مواردی که این شورا خواسته بود، اصلاح شد. 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی ادامه داد: جلسه عصر هم با حضور وزیر اقتصاد و معاون‌های ایشان در خصوص نوسانات اخیر قیمت ارز و سکه برگزار می‌شود. 

بیشتر بخوانید: 

توانمندسازی تعاونی‌ها 12 برابر افزایش یافت

وی ادامه داد: امروز هم رئیس بنیاد مستضعفان در جلسه کمیسیون حاضر شدند و درباره حضور این بنیاد در اتمام پروژه‌های ناتمام و همچنین ایجاد مسکن‌های جدید با اعضای کمیسیون به گفت‌وگو پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: