کد خبر: ۸۵۶۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۱۷۴
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین مخالفت مسکو با بکارگیری مکانیسم ماشه به منظور حل اختلافات موجود در برجام را اعلام کرد.

اولیانوف: روسیه با بکارگیری مکانیسم ماشه به منظور حل اختلافات برجام مخالف استنماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین مخالفت مسکو با بکارگیری مکانیسم ماشه به منظور حل اختلافات موجود در برجام را اعلام کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم ، میخائیل اولیانوف نماینده دائمی روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی در حساب توئیتری خود نوشت: اتحادیه اروپا تلاش می کند از نقطه نظرهای متفاوت مکانیسم حل اختلافات در برجام را بکار اندازند؛ این ایده چندان خوبی نیست.

وی افزود: همه شرکت کنندگان در برجام باید بجای این گونه مشاجرات بی فایده و احتمالاً مخرب به اتفاق یکدیگر به فکر حفظ توافق هسته ای باشند که در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: