کد خبر: ۸۴۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۱۴۲
نماینده روسیه در سازمان بین‌المللی توضیحاتی در مورد گزارش آژانس در مورد ایران داد.

واکنش روسیه به گزارش آژانس در مورد ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از وال استریت ژورنال، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی گفت: «مسئله دسترسی به معنای هیچ نوع عملیاتی نیست. هیچ نوع نگرانی از اشاعه وجود ندارد. مسئله صرفاً اجرای مناسب بندهای پیش‌بینی‌شده در پروتکل الحاقی است.

وی در ادامه نوشت: مسئله هیچ ربطی به خطرات اشاعه‌ ندارد چراکه سایت‌های مطرح شده ۲۰ سال است که  هیچ نوع ارتباطی با برنامه هسته‌ای ایران نداشتند. این یک واقعیت است. برای اینکه قادر باشیم وضعیت را به شکلی که هست ارزیابی کنیم باید این واقعیت را بدانیم و آن را درک کنیم. 

اولیانوف خطاب به لاورنس نورمن نوشت: متن گزارش را دقیق بخوانید. مهم است که دبیرخانه، مسئله را از دید پروتکل الحاقی چطور می‌بینید. من اطمینان دارم که مشکل با رضایت و توافق  دو طرف برطرف می‌شود.

وی در ادامه گفت: عدم پایبندی ایران به برجام حاصل سیاست و روش آمریکا است. اگر واشنگتن در آن تغییر ایجاد کند، ایران تنها در چند روز و یا چند هفته به برجام متعهد می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: