کد خبر: ۸۵۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸
تعداد بازدید: ۳۹۳
محمدرضا سبزواری مدیر منطقه ای بانک ایران زمین از شرکت پارس فولاد نائین بازدید و در جلسه ای صمیمی با مدیران شرکت در خصوص گسترش تعاملات بانکی بحث و تبادل نظر و بر گسترش آن تاکید کرد.

بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت پارس فولادبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ایران زمین، افتخاری مدیرعامل کارخانه پارس فولاد به تشریح عملکرد شرکت از بدو تاسیس پرداخت و افزود این شرکت تولید کننده گندله با ظرفیت تولید سالانه 2.5 میلیون تن گندله از کنسانتره سنگ آهن است و مزیت های نسبی نظیر: ارزش افزوده ،کشش تولید محصول در داخل و خارج کشور، تضمین تامین مواد اولیه و صزفه جویی در هزینه تولید کارخانجات پائین دستی را از مهمترین شاخصه های شرکت عنوان و گفت گندله سازی حلقه واسط میان معدن سنگ و کارخانجات تولیدات فولادی می باشد و احداث این شرکت سایر صنایع پایین دستی را در توسعه و تکمیل زنجیره تولید بیش از پیش هدایت می کند.
در ادامه محمد رضا سبزواری مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن بازدید از کارخانه با ابراز خرسندی از تلاش های صورت گرفته در راستای تولید و حرکت علمی در کشور افزود: پشتیبانی از تولید ملی به منزله حمایت از اشتغال، کار و سرمایه ایرانی است و بانک ایران زمین در راستای ایفای نقش ملی خود در سالی که مزین به سال جهش تولید است آمادگی خود را جهت ایجاد و افزایش تعاملات سازنده اعلام می کند.
وی افزود: تحقق حمایت از صنایع مولد محور در گرو تعامل سازنده دستگاها و بنگاه های اقتصادی خواهد بود.
سبزواری در ادامه به تشریح اهم خدمات مالی به خصوص انواع ضمانت نامه و گشایش اعتبار اسنادی ریالی بانک ایران زمین پرداخت و در پایان حاضرین در باره مسایل مالی به ویژه چگونگی گسترش مراودات بانکی با یکدیگر بحث و گفتگو کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: