کد خبر: ۸۵۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۴۰۵
افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده تا بار دیگر رکورد بالایی برای دلار در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود.

قیمت دلار به ۲۱هزار تومان نزدیک شدبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین‌ها: افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده تا بار دیگر رکورد بالایی برای دلار در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود.

 

دلار امروز در بازار آزاد تهران با افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت همراه شد و به ۲۰,۷۱۰ (بیست هزار و هفتصد و ده تومان) رسید.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل 18 هزار و 950 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 18 هزار و 900 تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها بدون تغییر نسبت به دیروز 21 هزار و 100 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 21 هزار تومان است.

قیمت سکه و دلار در بازار امروز

افزایش قیمت ارز در بازار داخلی و افزایش قیمت جهانی طلا از جمله دلایل رکوردشکنی های این روزهای طلا و سکه در بازار است؛ قیمت سکه در روزهای اخیر رکوردهای بالایی را به ثبت رسانده است اما باوجود افزایش قیمت ها در بازار طلا و سکه تقاضای اضافی وارد این بازار نشده و فعالان این بخش می گویند که قیمت ها متاثر از افزایش شدید قیمت دلار، رشد کرده اند.

قیمت سکه در بازار امروز 

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز پنج شنبه ۱۲ تیرماه ۱۳۹۹ در جریان معاملات بازار آزاد تهران به ۹ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و هر قطعه نیم سکه ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، هر قطعه ربع سکه ۲ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۶۹ و ۷۹ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۹۳ هزار و ۳۸۹ تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: