کد خبر: ۸۵۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
تعداد بازدید: ۲۶۲
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواهان حفظ تمامی نفرات تیمش شده است.

به گزاردرخواست گل‌محمدی از مدیریت پرسپولیسش خبرداغ به نقل از تسنیم ، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خواهان حفظ تمامی نفرات تیمش شده است.

 

کادرفنی پرسپولیس در نظر دارد همچنان اسکلت تیمی این تیم را حفظ کند تا در فصل آینده هم به روند با ثباتش ادامه دهد. مسئله‌ای که عامل اصلی موفقیت این تیم در چند سال اخیر بوده است.

 

اکثر نفرات فعلی تیم پرسپولیس با نظر برانکو ایوانکوویچ به این تیم آمدند و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای هم زیر نظر این مربی داشتند اما در حال حاضر قرارداد برخی از آنها روی به اتمام است و این موضوع باعث شده یحیی گل‌محمدی از مدیریت باشگاه پرسپولیس بخواهد که همه نفرات تیمش حفظ شوند.

 

بازیکنانی چون بشار رسن، محمد نادری، علی علیپور، شجاع خلیل‌زاده، مهدی ترابی و .... یا قراردادشان با باشگاه پرسپولیس رو به اتمام است یا اینکه بندهایی در قراردادشان دیده می‌شود که به راحتی اجازه می‌دهد جدا شوند. در چنین شرایطی طبیعی است که گل‌محمدی نگران آینده آنها در پرسپولیس باشد و از باشگاه بخواهد تلاش خود را برای حفظ آنها انجام دهند.

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: