کد خبر: ۸۵۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
تعداد بازدید: ۲۱۸
محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی تاکید کرد که دغدغه مجلس تنها و تنها پیگیری مسائل مردم است

قالیباف: دغدغه مجلس تنها و تنها پیگیری مسائل مردم استبه گزارش خبرداغ ، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی تاکید کرد که دغدغه مجلس تنها و تنها پیگیری مسائل مردم است.

قالیباف یکشنبه شب در این رشته توئیت افزود: دعوت افتتاح مرکز داده را پذیرفتم چون معتقدم اقتصاد دیجیتال واقعیتی است که می‌تواند تحولی شگرف به نفع وضعیت اقتصادی مردم ایجاد کند و این طرح از گام‌های ابتدایی تامین زیرساخت‌های آن تحول است.

وی افزود: این که ما نتوانسته‌ایم برخلاف برخی کشورها، از سهم ۵ درصدی اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی فراتر رویم نتیجۀ بی‌توجهی سیاستگذاران و آماده نبودن مجریان برای تحول است؛ وگرنه نیروی انسانی به‌روز، توانمند و با انگیزۀ ما می‌تواند «چرخش به سمت اقتصاد دیجیتال» را با قدرت رقم بزند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: