کد خبر: ۸۵۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۰۵
سی‌ان‌ان:
سی ان ان در گزارشی به رویکرد ترامپ در سیاست خارجی پرداخت و با انتقاد از آن تاکید کرد که اکنون بیش از هر زمان دیگری سایر کشورهای جهان خواهان اصلاح روش آمریکا هستند.

آمریکا اکنون تنهاتر از همیشه است/ همه متحدان واشنگتن منتظر رئیس‌جمهور بعدی هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، ترامپ چهره آمریکا را تخریب کرده است. حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید، اعتبار آمریکا در عرصه بین‌المللی را از بین برده است. ترامپ از روزهای اولیه حضور در کاخ سفید از توافق‌های بین‌المللی خارج شد. در واقع ترامپ از پیمان آب و هوایی پاریس و توافق چندجانبه بین‌المللی هسته‌ای ایران خارج شد و آنگاه جنگ تجاری با چین و حتی با اتحادیه اروپا را به راه انداخت.

به نقل از سی ان ان، در واقع با خروج ترامپ از برجام و بازی‌های سیاسی که به دنبال آن شکل گرفت، آمریکا را در آستانه درگیری نظامی با ایران قرار داد. اکنون آمریکا تنهاتر از همیشه است؛ چراکه ترامپ بسیاری از روابط واشنگتن با دیگر کشورها را قطع کرده است.

اکنون بیش از هر زمان دیگری سایر کشورهای جهان خواهان اصلاح روش آمریکا هستند و همه متحدان آمریکا منتظر رئیس‌جمهور بعدی آمریکا هستند و باید تا انتخابات نوامبر منتظر بمانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: