کد خبر: ۸۴۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۳۷
واشنگتن پست در گزارشی به تنش میان ایران و آمریکا در ایام شیوع کرونا پرداخت.

کرونا نشان داد آمریکا به سلامتی و رفاه مردم ایران اهمیت نمی‌دهدبه گزارش خبرداغ  به نقل از واشنگتن پست، در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا که دشمنان و مخالفان تصمیم می‌گیرند به یکدیگر کمک کرده تا یک فاجعه عمومی را مدیریت کنند که هیچ مرزی را نمی‌شناسد؛ به نظر می‌رسد ایالات متحده و ایران قصد دارند یکدیگر را به سمت رویارویی بکشانند و تنفرشان از یکدیگر کم نشده است

هر دو کشور برای مدیریت شیوع کرونا ویروس آماده نبودند و در نتیجه از عواقب آن رنج می‌برند؛ با این حال، همچنان که ویروس به کشتن بیش از حد بسیاری از شهروندان هر دو کشور ادامه می‌دهد، روابط بین تهران و واشنگتن به سطح عادی نرسیده است‌. ترامپ در توییتر تهدید به جنگ کرده است و سران نظامی ایران واکنش نشان داده اند.

از سوی دیگر آزمایش موشکی ایران و تهدید علیه کشتی‌های آمریکایی بیانگر شکست رویکرد فشار حداکثری است.

هم چنین ترامپ با تحریم، اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار داده است و این در حالی است که ترامپ مدام از دوستی با مردم ایران می‌گوید؛ اما چگونه می‌توان آن را باور کرد در حالی که زندگی ایرانیان بدتر می‌شود، اکنون کرونا نشان داد واشنگتن به سلامتی و رفاه مردم ایران اهمیت نمی‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: