کد خبر: ۸۵۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
تعداد بازدید: ۳۴۱
رئیس جمهور در حکمی «علیرضا معزی» را برای مدت دوسال به عنوان «نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما» منصوب کرد.

علیرضا معزی به عنوان نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدبه گزارش خبرداغ ، رئیس جمهور در حکمی «علیرضا معزی» را برای مدت دوسال به عنوان «نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما» منصوب کرد.

متن حکم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علیرضا معزی

در اجرای بند 1 ماده 1 و ماده 2 قانون نحوه اجرای اصل 175 قانون اساسی در بخش نظارت، مصوب 1370.7.11 مجمع تشخیص مصلحت نظام و با عنایت به تعهد، شایستگی و سوابق مفید جناب‌عالی، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان «نماینده رئیس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما» منصوب می‌شوید.

امید است ضمن همکاری مؤثر با سایر اعضای محترم آن شورا در انجام وظایف نظارتی مقرر در قانون یاد شده، با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: