کد خبر: ۸۵۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۳۲۳
در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد ۴۹ هزار و ۴۶۴ واحدی به ۱ میلیون و ۳۹۱ هزار واحد رسید.

دشاخص بورس، امروز ۳ تیر ۹۹ر معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با رشد ۴۹ هزار و ۴۶۴ واحدی به ۱ میلیون و ۳۹۱ هزار واحد رسید.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، در معاملات امروز سه شنبه ۳ تیر معاملات بورس تهران رشد ۴۹ هزار و ۴۶۴ واحدی شاخص کل رقم خورد تا در قله ۱ میلیون و ۳۹۱ هزار واحدی بایستد.

شاخص هم وزن نیز رشد ۱۱ هزار و ۱۲۴ واحدی داشت و به رکورد ۴۳۰ هزار واحد دست یافت.

ارزش بازار امروز حدود ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود ولی ارزش معاملات، رقم رکورد دست نیافتنی ۱۴ هزار و ۲۵۸ میلیارد تومان را به نام خود زد. ۱ میلیون و ۶۲۹ هزار فقره معامله نیز ثبت شد.

سه نماد فولاد، فارس و فملی با رشد مثبت ۳ تا ۴ هزار واحدی، از مؤثرترین نمادهای بازار در معاملات امروز بودند.

بیشتر بخوانید: 

قیمت طلا و سکه، امروز ۳ تیر ۹۹

نمادهای معاملاتی متعلق به شرکت‌های پتروشیمی با نزدیک شدن در همه نمادها به دامنه نوسان مثبت ۵ درصد، از پُربازده ترین نمادهای امروز بودند. همچنین شرکت‌های فولادی نیز در معاملات امروز توانستند به دامنه نوسان مثبت ۵ درصد نزدیک شوند.

با این حال گروه‌های مواد غذایی و کاشی و سرامیک نتوانستند در جلب نظر سرمایه گذاران موفق باشند و روز سرخ پوشی را در تابلو پشت سر گذاشتند.

همچنین صندوق‌های سرمایه گذاری به جز صندوق‌های مرتبط با سکه و طلا که روز پرفروغی در ایجاد صف خرید داشتند، امروز را با کاهش ارزش سهام و ایجاد صف فروش به پایان رساندند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: