کد خبر: ۸۵۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
تعداد بازدید: ۴۶۹
بازار طلا، سکه و ارز ایران امروز هم به مانند روزهای گذشته روند افزایشی قیمت ها را شاهد هستند.

قیمت طلا و سکه، امروز ۳ تیر ۹۹به گزارش خبرداغ به نقل از دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه و ارز ایران امروز هم به مانند روزهای گذشته روند افزایشی قیمت ها را شاهد هستند.


قیمت اونس طلا امروز
امروز هر اونس طلا خلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۵۷ (یک هزار و هفتصد و پنجاه و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۳ ژوئن ۲۰۲۰ - با کاهش ۰.۲۶ درصدی به ۱,۷۵۲ (یک هزار و هفتصد و پنجاه و دو ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۸۳۷,۶۰۰ (هشتصد و سی و هفت هزار و ششصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۹۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۲۴ عیار
هر گرم طلا ۲۴ عیار امروز با افزایش ۱.۹۳ درصدی، از ۱,۰۹۵,۲۰۰ (یک میلیون و نود و پنج هزار و دویست ) تومان به ۱,۱۱۶,۸۰۰ (یک میلیون و یکصد و شانزده هزار و هشتصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز
در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۷۱۰۰۰ تومان افزایش، ۳,۶۲۷,۰۰۰ (سه میلیون و ششصد و بیست و هفت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه بهار آزادی امروز
امروز قیمت سکه بهار آزادی مانند روز قبل رشد را تجربه کرد. سکه بهار آزادی که روز قبل تا ۸,۱۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و یکصد هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۳ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۲.۴ درصدی به ۸,۳۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و سیصد هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه در بازار تهران
سکه در بازار امروز تهران، به ۸,۶۵۰,۰۰۰ (هشت میلیون و ششصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۴.۰۴ درصدی داشته است.

قیمت سکه امامی امروز
سکه امامی، امروز به ۸,۴۲۰,۰۰۰ (هشت میلیون و چهارصد و بیست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۹۹ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: