کد خبر: ۸۵۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
تعداد بازدید: ۱۹۰
داون بررسی کرد؛
داون در گزارشی به سیاست فشار بر ایران پرداخت و نوشت:

هرگونه محاسبه اشتباه تبدیل به بهانه‌ای برای آغاز جنگ می‌شود/ تداوم فشار بر ایران به نفع خاورمیانه نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، داون در گزارشی نوشت: اروپایی‌ها نباید تحت تاثیر آمریکا باشند بلکه آنان باید در مسیر دیپلماسی گام برداشته و برای حفظ برجام تلاش کنند. در صورت ادامه فشار علیه ایران و خروج ایران از برجام، عواقب این اتفاق به نفع خاورمیانه نیست.

در ادامه این گزارش آمده است: اکنون ایران مواضع سرسختانه‌ای اتخاذ کرده و دلیل آن هم این است که از مزایای برجام بی‌بهره است، شاید اگر اعضای برجام ترتیبی می‌دادند تا ایران به حقوق خود دسترسی پیدا کند، در این حالت راه‌های اقتصادی برای ایران هموارتر می‌شد.

داون تاکید کرد: خروج یکجانبه دولت ترامپ از برجام ضربه سختی به این توافق وارد کرد و همزمان جنگ‌طلبان داخل کاخ سفید نیز هرکاری برای از بین بردن این توافق انجام دادند. ایران باید مراقب اوضاع باشد؛ زیرا هرگونه محاسبه اشتباه تبدیل به بهانه‌ای برای آغاز جنگ در دولت ترامپ خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: