کد خبر: ۸۵۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
تعداد بازدید: ۴۳۷
بازار طلا، سکه و ارز امروز هم به مانند روز گذشته شاهد افزایش نسبی قیمت ها هستند.

قیمت طلا و سکه، امروز ۱ تیر ۹۹به گزارش خبرداغ به نقل از دنیای اقتصاد، بازار طلا، سکه و ارز امروز هم به مانند روز گذشته شاهد افزایش نسبی قیمت ها هستند.


قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز
قیمت طلا امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۷۸۹,۸۰۰ (هفتصد و هشتاد و نه هزار و هشتصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۱ ژوئن ۲۰۲۰ - با رشد ۰.۰۶ درصدی به ۷۹۰,۳۰۰ (هفتصد و نود هزار و سیصد ) تومان رسید.

قیمت گرم طلا ۲۴ عیار امروز
هر گرم طلا ۲۴ عیار، امروز به ۱,۰۵۳,۷۰۰ (یک میلیون و پنجاه و سه هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار
هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۰۵ درصدی، از ۳,۴۲۱,۰۰۰ (سه میلیون و چهارصد و بیست و یک هزار) تومان به ۳,۴۲۳,۰۰۰ (سه میلیون و چهارصد و بیست و سه هزار) تومان رسید.

 

قیمت سکه در بازار تهران امروز
امروز قیمت سکه در بازار تهران، به ۸,۰۲۰,۰۰۰ (هشت میلیون و بیست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۲ درصدی داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: