کد خبر: ۸۵۵۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۱
تعداد بازدید: ۳۲۵
رییس حوزه قضایی رودبار قصران:
رییس حوزه قضایی رودبار قصران گفت: رییس و عضو دیگر شورای اسلامی اوشان- فشم- میگون دستگیر شدند.

رییس و عضو شورای اوشان-فشم-میگون دستگیر شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مجید عزیزیانی، رییس حوزه قضایی رودبار قصران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه بررسی اتهامات و تخلفات مالی کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر اوشان فشم و میگون، ظهر امروز با دستور قضایی رودبارقصران، رییس شورا و عضو دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر اوشان، فشم و میگون و همچنین دو تن از کارکنان شهرداری شاغل در امور مالی و کمیسیون ماده ۱۰۰، توسط ماموران وزارت اطلاعات تحویل دادگاه بخش رودبار قصران و سپس با انجام تحقیقات با قرار متناسب قانونی روانه زندان شدند.

وی افزود: در یک ماهه گذشته به دستور حوزه قضایی بخش رودبار قصران، شهردار و مسئول دفتر وی و دو تن از اعضای شورای اسلامی آن بخش اوشان و فشم و میگون بازداشت شده‌ بودند که تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: