کد خبر: ۸۴۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۸
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از دستگیری فردی به اتهام حمل بیش از ۵ هزار دینار بحرینی در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

دستگیری فردی به اتهام حمل ارز قاچاق در فرودگاه امام (ره)به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احمد جعفری نسب اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق ارز و کالا و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران، حین بازرسی در فرودگاه امام خمینی (ره) مبلغ پنج هزار و ۶۲۳ دینار بحرینی قاچاق را از یک نفر کشف و ضبط کردند.

وی افزود: همچنین در این رابطه فرد متخلف دستگیر و رئیس شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله و پرداخت یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون ریال جریمه صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: